طراحی سایت در آمل

طراحی سایت در آمل

مهدیس گلستان
13 اسفند 1401 / 10 دقیقه مطالعه

طراحی سایت در آمل

آیا شما هم در آمل صاحب فروشگاه یا شرکت هستید؟؟

آیا تصمیم ورود به کسب و کار آنلاین در آمل را دارید؟؟

آیا می دانستید که با طراحی سایت  در آمل قادر خواهید بود که فروش خود را افزایش دهید طوری که بتوانید زمان خواب و استراحت هم فروش داشته باشید؟؟

آیا می دانستید با طراحی سایت در آمل  میتوانید هویت سازمان یا فروشگاه خود را قدرتمندتر کرده وشناسنامه مجازی خود رابسازید؟؟

امروزه با توجه به سخت شدن مایحتاج زندگی و گرانی بیش از حد که همه ی ما شاهد آن هستیم  دغدغه ی همه ی  ما این شده که چطور به کسب و کار خود رونق بخشیم؟

در ابتدا برای شروع کار لزوما باید وسواس زیادی را در انتخاب شرکت طراحی سایت  به خرج دهید باید شرکتی را انتخاب کنید که مورد اطمینان و دارای تیم طراحی خلاق و توانا در زمینه طراحی سایت باشد تا بازدهی خوبی را از طراحی سایت مورد نظر خود دریافت کنید.

ما با همکاری هم در آژانس آماج به شما کمک خواهیم کرد تا با طراحی سایت در آمل باعث رونق بخشیدن به کسب و کار خود شوید و به هدف هایتان در این زمینه برسید و اما چگونه؟؟

هر کسب و کاری  مانند مشاورین املاک ، شرکت های تولیدی یا خدماتی مختلف و نیز فروشگاه ها  یا  مشاغل دیگر میتوانند با طراحی سایت باعث افزایش چندین برابری درآمد خود شوند.

طراحی سایت در آمل |آژانس تبلیغاتی آماج

 در صورتی که بخواهید با دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار خویش رونق ببخشید علاوه بر طراحی سایت خود، باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که محتواهایی که در سایت خود درج میکنید حتما باید اصول سئو درآن به خوبی رعایت شده باشد تا سایت شما رتبه بهتری در موتورجست و جوها پیدا کند.

 شاید تا چند دهه ی پیش تمامی تبلیغات ها منوط به چاپ بنرهای تبلیغاتی یا کارت ویزیت و یا شیوه های دیگر بودند که بسیار خسته کننده و هزینه بر بودند، همچنین تبلیغات های سنتی این گونه بود که شما فقط میتوانستید درنهایت مردم شهر را از خدمات خود با خبر کنید اما با طراحی سایت درآمل میتوانید خدمات و محصولات خود را جهانی کنید.

  امروزه به کمک پیشرفت های تکنولوژی و صنعت میتوان  دست به بازاریابی اینترنتی زد که به کمک آن میتوان دست به تبلیغی وسیع در سطح جهانی زد که یکباره ممکن است رونقی بسیارعظیم به یک کسب و کار بخشد و شما را صاحب سودهای بسیار زیادی کند، همچنین با توجه به اینکه افراد زیادی برای کسب اطلاعات در زمینه های مختلف تجارت ، به سایت گوگل مراجعه می کنند  با مراجعه این گونه افراد میتوان هر نوع مطلبی رادر اختیار آنها قرار داد.

پس می توان گفت تبلیغات ، لازمه ی تجارت است که شما میتوانید با طراحی سایت در آمل خدمات و محصولات خود را جهانی کنید.

طراحی سایت در مازندران دارای انواع مختلفی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند سفارش دهد.

ما در شرکت طراحی سایت هاینکست واقع در شهرستان آمل توانستیم با دربرداشتن تیمی خلاق  طی چندین سال تجربه در زمینه ی  طراحی سایت ،ساخت اپلیکیشن و برندینگ درمازندران موفقیت های زیادی را در این راستا کسب کنیم 

چرا امروزه افراد به کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت روی آوردند؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم طراحی سایت علاوه بر تبلیغ، مزایای زیاد دیگری نیز دارد

مهم ترین مزایای طراحی سایت

• برندینگ شخصی و سازمانی

• سوار موج بودن و عقب نماندن

 نداشتن محدودیت زمانی ( فروش و درآمد در هنگام خواب)

• کاهش هزینه(حذف شدن هزینه خرید یا اجاره مکان)

• پیشرو بودن

 شناسنامه کسب و کار

همچنین با ورود ویروس کووید ۱۹ به دلیل محدودیت ها و قرنطینه افراد زیادی را مشاهده می کنیم که به خرید اینترنتی روی آوردند و چه بسا فروشندگانی را می بینیم که فروش چندین برابر را نسبت به قبل از ورود این ویروس تجربه کردند می توانیم این را به جرئت به شما بگوییم

اگر کسب و کارتان در اینترنت نباشد به زودی در بازار هم نخواهد بود.

اکنون که ذهنتان در خصوص طراحی سایت در آمل و اهمیت آن در کسب و کار آگاهی لازم را دریافت نمود می خواهیم به توضیحاتی در حیطه چگونگی فعالیت شرکت هاینکست بپردازیم:

مراحل  طراحی سایت در هاینکست:

۱- برنامه ریزی برای ساخت سایت:

ما درشرکت هاینکست با برگذاری جلسات حضوری و آنلاین با توجه به نیاز شما با هماهنگی تیم ، قدم به قدم با برنامه ریزی دقیق و منظم بهترین را برای شما ارائه می دهیم.

۲ – طراحی گرافیکی قالب سایت:

درخصوص طراحی گرافیکی سایت می خواهیم شما را با دو واژه ui و ux و تفاوت های این دو آشنا کنیم

User interface)Ui)

همان طور که از معنی اسم آن پیداست رابط کاربری یا نمای کاربری،طراحی بصری و ظاهری محصول را دربر دارد در واقع طراحی بخشی از وب سایت یا اپلیکیشن است که کاربر آن را مشاهده میکند و بیشتر به جنبه ی  گرافیکی موضوع می پردازد این که ظاهر هر بخش به چه صورت باشد تا جلوه مناسبی به وب سایت دهد را طراح بخش ui مشخص می کند

ما در هاینکست با ایجاد نقشه ی ساختار کلی یک صفحه ،طراحی را با توجه به نیاز برند یا کسب و کار انجام می دهیم و با قرار دادن درست و مناسب رنگ ها، فونت ها وعناصر صفحه مثل تصاویر به این هدف دست پیدا میکنیم.

مثال هایی از UI:

<<رنگ دکمه ی جست و جو با رنگ اصلی سایت هماهنگ باشد.>>

<<ظاهر منو به چه صورت است.>>

<<باکس مربوط به بنرهای تبلیغاتی چگونه طراحی می شوند.>>

User exprience)Ux):

به معنی تجربه ی کاربری ، به احساسات و راحتی کاربرحین کار کردن با اجزای مختلف سایت گفته می شود و جوانب تعامل کاربر را با هر بخش در نظر می گیرد این که وب سایت طوری طراحی شده باشد که برای کار کردن هر قسمت راحتی کاربرنیز در نظر گرفته شده باشد.

جنبه ی دوم آن به هدایت کاربر مرتبط می شود این که چگونه ما کاربران را به صفحه دلخواه خود هدایت کنیم و چگونه کاربر اهداف ما را در وب سایت دنبال کند.

در واقع این بخش به مدیریت و و هدایت کاربر از لحظه ورود به سایت تا لحظه خرید (یا هر هدف دیگر) اشاره می کند.

مثال هایی از Ux:

<<بنرهای تبلیغاتی در کجای صفحه قرار بگیرند.>>

<<درمنو چه گزینه هایی قرار داده شوند.>>

<<باکس جست و جو کجای صفحه قرار بگیرد.>>

تفاوت ui و ux در چیست؟                                                 

در طراحی سایت یا نرم افزار، Ui به  ظاهر سایت می پردازد در حالی که Ux  ، هماهنگی طراحی با نیازهای کاربر را بررسی می کند.

گرچه این دو، مفهوم مجزا دارند اما با حذف یکی از آنها نمی توانید طراحی زیبا و کاربردی داشته باشید.

به طور مثال ممکن است با سایتی روبرو شوید که می خواهید مقاله ای را در آن جست و جو کنید سایت به ظاهرخیلی زیباست اما شما دکمه ی جست و جو را نمی توانید پیدا کنید آن وقت است که ارزش ux طراحی مهم به نظر می رسد.

۳- کدنویسی:

از جمله خدمات در شرکت هاینکست، برنامه نویسی تحت وب است که برای کار بروی وب استفاده می شود .

کدنویسی برای ایجاد وتولید انواع پروژه ها و نرم افزارهای تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور مثال انواع سایت ها ، فروشگاه های آنلاین و آگهی های آنلاین ، نمونه کارهایی هستند که از زبان های تحت وب برای ایجاد آنها مورد استفاده قرار می گیرند .

 پرکاربردترین زبان ها و تکنولوژی های مورد استفاده در آماج

۱- برنامه نویسی وب سمت کاربر(backend):

۲- برنامه نویسی وب سمت سرور(frontend):                   

یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش بازدیدکنندگان سایت شما،طراحی سایت با آخرین تکنولوژی و بر اساس اصول سئو می باشد که این امرمهم بستگی به هنر و خلاقیت طراح سایت دارد.

ما سعی براین داریم که با توانمندی های تیم خود و با  در نظر گرفتن تمامی اصول طراحی سایت خدمتی به شما مردم عزیزمان ارائه کنیم تا برای کسب و کار خود رونق و پیشرفت چشم گیری را ایجاد کنید و به کمک طراحی سایت در مازندران و آمل بتوانید کالا و خدمات خود را هم در داخل کشور و هم در خارج از آن به نمایش بگذارید.

ما در هاینکست اهمیت یک طراحی سایت خوب در مازندران را درک میکنیم و به شما کمک خواهیم کرد تا به سایت رویایی خود دست پیدا کنید.

از جمله نمونه کارهای شرکت ما در زمینه ی طراحی سایت در مازندران می توان به :ساب رزا ، سیم و کابل آمل ، رحمانی گالری و… اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت در مازندران:

چون کسب و کار شما نیازها و هدف های به خصوص دارد هیچ گاه دو پروژه طراحی سایت شبیه به هم نیستند یعنی در حقیقت هیچ قیمت ثابتی برای کار طراحی سایت در مازندران وجود ندارد.

ما در شرکت آماج چندین پلن طراحی به شما پیشنهاد می کنیم که با توجه به اهداف و بودجه ی مورد نظر شما میباشد و همچنین وب سایتی به شما تحویل نمی دهیم که مشابه دیگر سایت ها باشد لذا به شما پیشنهاد می کنیم برای سفارش طراحی سایت در آمل و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید .

کلمات کلیدی:طراحی وبسایت در آمل, بهینه‌سازی سایت در آمل, طراحی رابط کاربری آمل, ساخت سایت در آمل, طراحی وبسایت آمل, بهبود سئو سایت در آمل, طراحی سایت شرکتی آمل, وب‌سایت‌سازی در آمل, طراحی سایت خبری آمل, طراحی سایت فروشگاهی آمل, راه اندازی سایت در آمل, قیمت طراحی سایت در آمل, خدمات طراحی سایت در آمل, طراحی سایت شخصی آمل, توسعه وبسایت در آمل, طراحی سایت اینترنتی آمل, طراحی سایت رستوران آمل, سئو سایت در آمل, بهترین طراحی سایت در آمل, ارزانترین طراحی سایت آمل

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید